Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Emi-grant

česká polovičatost.

a vyčůranost, Švejkování, Kocourkov. To jsou hlavní příčiny tohoto stavu. Vždyť to je naše genetická vada. "Ser na to, to je dobrý" slyšíme dnes a denně. Tak proč by měli být politikové jiní. Závažnější ale je ta stupidita myšlení. U pana Sobotky je to zarážející. Ať si pánové uvědomí, že Melčák  je jediný, kdo ten účelový bordel řeší. V roce 2006-7 to byl on, kdo měl odvahu vidět realitu a sice, že nešlo o ČSSD, ALE PAROUBKŮV OSOBNÍ BOJ O MOC.  A Paroubek byl a je riziko nejen pro socialisty, ale pro celou republiku.  Za co ho chcete žalovat? Že podal oprávněnou stížnost? Je to jenom na rozhodnutí ÚS. Melčák nic neovlivní. Každopádně mně, jako občanu a voliči nijak Melčák neublížil. Vy politici jste ti jediní viníci. A přestaťe se zbaběle schovávat za Melčáka. Mně je také zcela jedno, kdo za tím stojí.

0/0
4.9.2009 12:52

tatkabrumla

Konečně řekl někdo pravdu

Souhlasím s článkem, zákon má platit pro všechny stejně. R^

0/0
4.9.2009 10:38

ZEROVAN

Dobrý článek kazí špatné letopočty

Ale to se stává i mě ;-D

0/0
4.9.2009 7:43

papullus

Re: Dobrý článek kazí špatné letopočty

A který letopočet je špatně ?

0/0
4.9.2009 9:52

daviduss

nesmysl

"Mnohem nezodpovědnější než pozastavit vyhlášení termínu voleb by tedy bylo nechat běžet kampaň, nechat dojít k volbám a následně je zrušit jako neplatné".

Pokud by ÚS vykonatelnost neodložil, jeho nález by měl pouze akademický význam( ÚS ruší předpisy tzv. ex nunc, tj. jeho rozhodnutí se nevztahuje do minulosti), nemohl by tedy zpetně zrušit již proběhlé volby.

0/0
3.9.2009 20:46

Redman 69

beneflok

úkol daný KSČM všem skrytým složkám STB,spícím spolupracovníkům,členům a sympatizantům zní: Všemi prostředky a silami se snažit o demontáž stávajícího režimu.

0/0
3.9.2009 19:28

Kecaj

Re: beneflok

Taky doufám že už to chápe více lidí.R^

0/0
4.9.2009 8:17

Redman 69

Zrušení uspořádaných voleb a jejich výsledků

bude další kapitolou této neústavní historie,kdy politici překrucují ústavu podle toho,jak se jim zrovna hodí.

0/0
3.9.2009 19:23

beneflok

Znovu a znovu

žasnu, kolik lidí - nebo najatých agentů STB podle akce Klín - zde píše zuřívé odsuzování ústavního soudu a Melčáka. Přečetli jste si někdo tu ústavní stížnost? Jste schopni ji pochopit? Pak byste samozřejmě museli dojít k závěru, že politické strany ve své politické soutěži nerespektují ústavu ani listinu základních práv a svobod a jako ústavní delikventi si dělají co chtějí. Může někdo z vás nerespektovat zákony bez důsledku pro svoji osobu? Proč tedy obhajujete úzké skupiny politiků kteří to dělají a napadáte ty, kteří to označí za porušení zákona?

0/0
3.9.2009 18:25

Harry_sportsman

Naši ústavní soudci jsou lidé mimo realitu

- to, co včera předvedli, by zdravě uvažující lidé nemohli udělat. Co

když někdo podá stížnost těsně před eventuelnímí červnovými volbami? To

se zase pozastaví, než se moudří páni soudci rozhodnou? A nebo když

nějaký student, který se nestihne připravit k maturitě, podá těsně před

maturitami ústavní stížnost? To se maturity odloží na neurčito?

0/0
3.9.2009 17:55

l.g

Re: Naši ústavní soudci jsou lidé mimo realitu

Zorientujte se trochu v situaci.

Všechny kroky, které vláda dělá musí dělat tak, aby byly v souladu se zákonem a nikdo je napadnout nemohl. To se při vyhlášení předčasných voleb nestalo. Neviňte z toho soudce. Ti dělají jen svou práci. Viníkem jsou poslanci.

Červnové řádné volby nikdo napadnout nemůže, protože jsou "řádné"... :-)

0/0
3.9.2009 18:22

CHYREN

Nepřekvapuje, že..

se objevují na scéně politické mrtvoly jako Kalvoda a Melčák. Nepřekvapuje, že Klaus brojí proti Ústavě - je to mizerný výplod pravdo-láskovců. Nepřekvapilo ani to, že hloupost mnohých zkušených politiků je nejvíc viditelná, když proklínají vyrovnané síly pravice a levice po volbách, při rozdělování křesel. Špína, která tryskala po každém takovém PATU..byla pro občany dostatečný důkaz. Věřím, že zanedlouho ( tím dřív, čím hlubší politickou krizí budeme procházet ) vám to všem někdo podrthne a sečte.[>-]

0/0
3.9.2009 13:25

CHYREN

Dobrá, dobrá..

a pročpak ještě nikoho nenapadlo říct lidem to podstatné?! Soudci se povýšili nad politiky. Zárodek "Justikracie"? Nebo to je jen hra Klause a Rychetského o moc? Při projednávání LS v Srnátu jsem vás viděl. A ačkoliv jste byl proti této zhůvěřilosti, volil jste podobné argumenty, jako když Bém prodával historické domy a zastupitelé hráli "opozici". Směšná fraška. Přitom LS je nebezpečí, jehož důsledky budou nevratné v případě ratifikace a uplatňování jejího diktátu. Vy jste také(!) Senát..důkaz, že stáří se s moudrostí setkává jen tam, kde o nic nejde, nebo jde o málo. Bohužel.Rv[>-]

0/0
3.9.2009 13:11

l.g

Re: Dobrá, dobrá..

Bylo by dobré to podstatné říct vám. Soudci jen dělají svou práci v rámci svých pravomocí. Nikdo se nikde nepovyšuje.

Klaus a parlament zato schválili paskvil zákona, který koliduje s ústavou této země.

Klobouk dolů před odvahou těch pánů a dam.

0/0
3.9.2009 18:39

CHYREN

Re: Dobrá, dobrá..

Zákony tvoří lidé. Váš argument je absurdní. Pokud zastupitelská demokracie může měnit Ústavu a dělá to ..nechápu, proč je to soudcům proti mysli. Jedině, že by v samotném procesu změn byla nějaká fatální chyba. Pokud ústavní většina politiků chce měnit Ústavu...je to její právo. Na co si ti soudci hrají? Zejména, když si politici chtějí zkrátit mandát? Je to jasné: Soudci bojují za svou neodvolatelnost, chtějí se stát státem ve Státě...a k tomu potřebují "natřít" všechny nejvyšší ústavní činitele.:-P

0/0
4.9.2009 11:59

parat

Není čistější od ÚS

prostě v době kampaně osobní názor Melčáka odmítnout? Nikoliv zamítnout. Minimálně z procesního důvodu, kdy státní rozpočet NENÍ a další důležité věci včetně peněz na kampaně a peněz ministerstva vnitra již běží?

0/0
3.9.2009 13:08

vodní želva

Re: Není čistější od ÚS

Ono to je v tom článku napsané a já to zopakuji. Dokážete si představit, že  proběhnou v termínu 9,-10.10. volby a ústavní soud někdy v listopadu výsledky voleb zruší? To by mě zajímalo, co byste psal potom.

0/0
3.9.2009 13:25

l.g

Re: Není čistější od ÚS

Proč se tu pořád všichni oháníte finančními škodami?

Vždyť tu nejde o nic menšího, než že celý parlament a prezident nejspíš porušují ústavu. Nechat to jen tak by byl dost ošklivý precedent a špatná zpráva pro demokracii této země.

A vám jde jen o ty prachy, co to bude stát. Rv

0/0
3.9.2009 18:31

elverano

.

Ve věci Lisabonské smlouvy s auterem nesouhlasím, ale v téhle otázce ano.

0/0
3.9.2009 13:08



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.