Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pártyman

karma 33.xx ?

tomu lidi naklikali ze soucitu ???

0/0
29.6.2009 19:44

kaktusak

Další důkaz, že senát by se měl zrušit

Jde o pobírání našich peněz za nic. Žádné schopnosti, žádná práce, žádný užitek, skoro žádní voliči, ale považují se za elitu, za ty úspěšné. Podobně to ovšem vypadá v celé republice a v celém světě. Tady je potřeba hledat příčiny krize.

0/0
24.6.2009 22:42

dutina

Re: Další důkaz, že senát by se měl zrušit

Četl jsi to vůbec? Co ještě zajímavého nám sdělíš? Třeba o slunečních skvrnách způsobené ODS?

0/0
25.6.2009 8:07

tryme

Pane senátore,

s tím výpočtem daní jste ujel, to přiznejte. Ale že se to týká velmi malého procenta zaměstnanců, což uznává i velký ekonom pan Jirousek (citace z diskuse:"Mimo jiné, Tomáš Sedláček, ekonom a člen NERVu otevřeně přiznal, že

osob s příjmem pod 35.000 Kč je v České republice 94%, takže ten model

50.000 příjmu manžela se týká absolutní minority lidí ve společnosti."), je otázkou, kolik to přinese do státní kasy. Zaměstnanců s příjmem asi nebude ani 1 %. Daň 38% z částky 20000 při příjmu 120000Kč je 7600Kč. Když si přestavím, kolik budou stát školení zaměstnanců FÚ se všemi tištěnými pokyny, nové programy a nedej bože nové tiskopisy daň. přiznání, tak se ptám, kolik to hodí? Poslanců a senátorů se zdanění nedotkne a co brání zaměstnavateli, aby i on odměňoval tyto zaměstnance různými náhradami mzdy, které se nedaní.

No, hodně lidem se bude líbit, že někdo šáhne na peníze těm odporně bohatým. Neuvědomují si, že je s tímto příjmem i někdo takový, který mu zachrání život odbornou léčbou.

0/0
24.6.2009 21:49

Oberfalzer

Re: Pane senátore,

Svůj omyl jsem přiznal v odpovědi na jinou reakci.

Bezvýznamnost tohoto opatření pro státní bilanci a jeho populistickou podstatu však zastávám nadále.

0/0
25.6.2009 13:52

tryme

Pane senátore,

0/0
24.6.2009 21:25

Fonon

senátor oberfalzer

je oberblb. Takoví senátoři jsou skutečně tragédií a posilují můj názor, že senátoři jsou lidé, kteří by se nikde jinde neuchytili.

0/0
24.6.2009 18:42

dutina

Re: senátor oberfalzer

Tak nas přesvědč o své "pravdě", zatím jsi jen senátora urazil.

0/0
25.6.2009 8:10

editi

Teda senátore,

oni tě tady na modrém blogu iHnusu nachytali na švestkách. Dokonce si dovolili o tobě říci, že jsi jeden z nejhloupějších senátorů za ODS. Můžeš mě prosím sdělit, kdo je v ODS ještě hloupější. Nejni to náhodou Ivan? To by mě mrzelo, když udělal všechny přijímací místnosti na obvodních odděleních P ČR modré. Modrá pro blby dobrá. Tím asi chtěl Ivan dát najevo příslušníkům policie, že jsou na stejné úrovni, jako on.;-D;-D;-D;-D

0/0
24.6.2009 16:28

tolan

Vysloužilá soudružka Editi má další orgasmus, bravo

Madqwert - jinak polytruk Ondřej Macura obětavě hájí ideály svých chlebodárců ,

Schází již jenom ekonomický expert Lidového Domu Martin Jirousek. Že by někde hledal kulicha ?

0/0
24.6.2009 17:37

editi

Re: Vysloužilá soudružka Editi má další orgasmus, bravo

Do mého orgasmu ti je houno, protože ty na něm zásluhu nemáš.;-D;-D;-D;-D

0/0
24.6.2009 18:50

dutina

Re: Vysloužilá soudružka Editi má další orgasmus, bravo

Ježiši marija to ještě tak.;-D

0/0
25.6.2009 8:12

Hank Moody

Kdyby hloupost nadnasela,

tak Oberfalzer i s Kikinou by se vznesli jako balonek naplneny heliem a doleteli az do sve oblibene Moskvy. Jak vidno, nejen volici ODS, ale i politici teto strany patri k intelektualnimu odpadu ceske populace.

EUR^EUR^EU

0/0
24.6.2009 16:27

madqwert

pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

38% se dani prijem nad 100 000 korun, jeste jednou opakuji NAD 100 000 korun... cili co je pod 100 000 korunami, se dani 23% ;-D

cili v pripade, ze berete 100 001, tak byste 100 000 danil 23% a 1 korunu 38%, oproti stavajicimu stavu byste si pohorsil o 15 haleru, nikoliv o 15 000 jak mylne pisete ;-D

PS: jen dodam, ze jste opet potrvdil, ze jste jeden z nejhloupejsich senatoru ODS a proto mne ani neprekvapuje, ze jste tak zavily odpurce LS... jestli nedokazete pochopit ani jak funguje progresivni zdaneni, pak je pochopeni LS opravdu nad vase sily EU;-D

0/0
24.6.2009 16:06

Vládce všech moří

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

...prohlásil Ondřej Macura, který tady nedávno obhajoval Jirouskovu prokazatelnou lež 

0/0
24.6.2009 16:22

madqwert

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

tak napis konkretni argumenty v cem se mylim... ja tady jasne dolozil, ze pan oberfalzer nema pravdu, zatim jsem neslysel jediny protiargument ;-D

0/0
24.6.2009 16:24

Vládce všech moří

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Ano, pan Oberfalzer se mýlí... už jsem to psal dole. Ale stejně tak se mýlil Jirousek, kterýho jsi ty tady do krve obhajoval. Takže z nás dvou asi já nebudu ten, komu by chyběla objektivita - co myslíš?

0/0
24.6.2009 16:28

editi

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Já si myslím, že se mýlíš ty a ne Jirousek. Jirousek má vždy pravdu, to si pamatuj.;-D;-D;-D;-D

0/0
24.6.2009 16:30

dutina

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Jirous má vždy pravdu.;-D

0/0
25.6.2009 8:14

madqwert

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

ja nikoho do krve neobhajoval ;-D

0/0
24.6.2009 16:35

Vládce všech moří

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Ale Macuro, každej si tam může tu diskusi přečíst, takže se zase ukazuje jakej seš křivák a lhář

0/0
24.6.2009 16:41

tryme

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Pan madqwert, když vidí, že nemá pravdu, tak vycouvá. Pane madqwerte, když se vám to SDK nechtělo hledat, zde je: rok 2005 37,6% a rok 2008 36,6%. Takže o zvýšení nemůže být řeč. Souhlasíte?

0/0
24.6.2009 16:46

madqwert

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

nesouhlasim, protoze jsem srovnaval roky 2006 a 2008 ;-D

0/0
25.6.2009 10:34

dutina

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Ono není jisté jak to ČSSD myslí ve skutečnosti , a pokud by to bylo jen zdanění toho co bude nad 100 000 tak to nepřinese rozpočtu nic spíše jen strátu na administrativvních výdajích. Ale přivede to další voliče ČSSD a o to vám soudruhu Macuro jde ne?

0/0
25.6.2009 8:18

madqwert

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

prinese to 5 miliard, vzacne se na tom shoduji i "nezavisli" ekonomove ;-D

0/0
25.6.2009 10:34

Oberfalzer

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

Tyto propočty vycházejí ze statických kalkulací. Jenže na změněné daně reagují poplatníci i zaměstnavatelé změnou svého chování. Jde o dynamický proces. A v něm se očekávaný efekt nedostaví. O to se můžeme vsadit.

0/0
25.6.2009 13:56

madqwert

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

pane oberfalzer, tohle ma byt vtip? nejdrive tady napisete naprosto pomyleny clanek a kdyz vas na to nekdo v diskusi upozorni, tak na to ani nereagujete a pak tady zpochybnujete ekonomicke odhady relevantnich odborniku... ja byt vami, po te ostude s progresivni dani, co jste tady predvedl, jsem zticha nekde v koutku a nezpochybnuji zavery odborniku, je totiz zcela zrejme, ze problematice nerozumite, krome toho jste neprednesl jediny argument ;-D

0/0
25.6.2009 16:43

dutina

Re: pane oberfalzer, opravdu jste tak hloupy?

senatorovi vlastně  šlo , že vám socanům vůbec nejde o ekonomiku ale o zvyšení počtu voličů , stačí si spočítat kolik stojí vámi zamýšlené 13- té důchody. Takže vašich 5 mld. lehce v tom rozpustíte a hned máme další voliče , že?

0/0
26.6.2009 8:08

vodní želva

vážený pane senátore,

tímto populistickým článkem se dostáváte na úroveň demagogů typu Paroubka nebo Ratha. Sice opatrně píšete, že "pokud by nebyla zavedena jiná daňová pásma...". Jenže v tomto je ten zásadní problém. U progresivního zdanění je vždy několik daňových pásem a ČSSD o nich mluví. Takže ty Vaše výpočty absolutně nesedí a je to jenom o strašení.  Kdybyste to rozebral v tom ohledu, že rovná daň je lepší pro prosperitu státu, tak neřeknu ani popel. Jenže Vy stejně jako ČSSD útočíte na pudy voličů, kteří systém daní neznají. V tomto případě na pudy těch, co si 100.000,-Kč měsíčně nevydělávají, ale chtěli by. Ti, co takový příjem mají se v tom orientovat umí, protože to jsou chytří lidé (tak vysoký plat jim nikdo jen tak nedá). 

0/0
24.6.2009 15:53

chezafan

Proč to teda tak vadí

když se to prakticky nikoho nedotkne ? nejde třeba o to, že do toho pásma spadne řada poslanců či senátorů, kteří mají nějakou tu funkci (což je skoro každý) ? A když uvádíte, o kolik těm dotyčným úspěšným stoupne ta sazba, co naoplátku říct, o kolik jim klesla sazba při tzv. reformě a zavedení tzv. rovné daně. A kolika procent lidí se dotklo zvýšení sazby daně fintou s výpočtem z hrubé x superhrubé mzdy. Jestli tím loupežníkem nebude spíše někdo jiný, pane senátore.

0/0
24.6.2009 15:53

Vládce všech moří

Re: Proč to teda tak vadí

Tak to by mě opravdu velice zajímalo kolika procent lidí se dotklo zvýšení sazby daně fintou s výpočtem z hrubé x superhrubé mzdy??? A prosil bych přesná data a nikoliv jenom to, co říkal Paroubek 

0/0
24.6.2009 15:58

karelp

vážený autore

Jste zřejmě velmi jednoduchý člověk, a trvalo by velice dlouho, než by jste pochopil co vlatně a jak by tento systém zdanění měl fungovat. Proto vám doporučuji, přečtěte si znovu tento materiál pozorně a bez anti ČSSD emoci. Čtěte to jako by tento návrh předložila strana milovníků poměnek a pak se vratte k vašemu článku znova a uvidíte,že to bude o něčem jiném.

0/0
24.6.2009 15:47

Špička

Re: vážený autore

Vážený autor si to jistě přečetl velmi pozorně. Ale vybral a obratně publikoval to, co se mu tzv. "hodí do krámu".

0/0
24.6.2009 16:01

Gabriela I.

Re: vážený autore

Já teda myslím, že spíš dost neobratně....

0/0
24.6.2009 20:38

Vládce všech moří

Technická poznámka

No ten váš výpočet čistý mzdy je hodně zoufalý. Jednak vám tam zcela chybí sociální a zdravotní pojištění a pak jste jaksi příliš nepochopil proncip daňových pásem. Tou sazbou 38% by se danil jenom ten plat nad 100 tisíc (aspoň teda doufám - i když u socanů bych se nedivil ničemu). Takže rozhodně neplatí vaše tvrzení, že by vyšší hrubá mzda znamenala nižší čistou mzdu. Ale to nic nemění na tom že je to komunistický svinstvo!!!  

0/0
24.6.2009 15:39

Oberfalzer

Re: Technická poznámka

Sociální a zdravotní do toho nepočítám proto pracuji se sazbou 23% z hrubé mzdy jako se stávajícím zdaněním. Těsně pod 100 (třeba o 1 korunu) by to bylo 23% (zůstane 100-23=77) těsně nad 100 (třeba o 1 korunu) 38% (100-38=62). Hlavní vtip je v tom, že při příliš nespravedlivém zdanění je zájem poplatníka využít všech legálních způsobů, jak si daně snížit. O nelegálních nemluvím, ale je jisté, že by při rovné dani 15% z hrubé mzdy daňové úniky klesly na minimum. Ale to je "kdyby"... rovná daň zůstala snem.

Já hlavně tvrdím, že z tohoto zvýšení nebude ve výsledku téměř nic, jenom demotivace.

0/0
24.6.2009 16:04

SIDLSD

Re: Technická poznámka

Já to tedy pochopil tak, ze 101 zaplatím (100-23=77 a z té kačky zaplatím 38%) Takže mi zbude 77 000,62 Kč. Nebo se pletu?:-):-(

0/0
24.6.2009 16:13

madqwert

Re: Technická poznámka

nepletes, je to presne tak, ale pan oberfalzer si zrejme jeste ted toci doma tlustym koleckem, tak jeho vypocty nemuzeme brat vazne ;-D

0/0
24.6.2009 16:16

Vládce všech moří

Re: Technická poznámka

Macuro, ty už jsi zapomněl, jak jsi tady v neděli do krve obhajoval Jirouskův lživý výpočet, přičemž se dotyčný nakonec pod tíhou faktů sám přiznal ke lži? To jsi pak z tý diskuse nějak rychle vysmrděl... :-)

0/0
24.6.2009 16:19

madqwert

Re: Technická poznámka

nevim, o cem mluvis ;-D

0/0
24.6.2009 16:24

Vládce všech moří

Re: Technická poznámka

Ale víš moc dobře, křiváku

http://jirousek.blog.idnes.cz/c/89523/Abeceda-lzi-ODS-cast-5.html

0/0
24.6.2009 16:30

madqwert

Re: Technická poznámka

no mam pravdu ;-D

0/0
24.6.2009 16:35

Vládce všech moří

Re: Technická poznámka

a v čem máš pravdu?

0/0
24.6.2009 16:37

Oberfalzer

Re: Technická poznámka

No to je pravda. Přiznávám omyl.

Z opravených kalkulací ovšem vyplývá, že z hlediska přínosu státní kase je návrh ještě nicotnější než na základě mých nesprávných výpočtů, a tedy ještě populističtější.

0/0
24.6.2009 23:29

madqwert

Re: Technická poznámka

populisticky je vas clanek ;-D

0/0
25.6.2009 17:19

madqwert

Re: Technická poznámka

samozrejme to tak neni, viz muj samostatny prispevek vyse ;-D

0/0
24.6.2009 16:15

Vládce všech moří

Re: Technická poznámka

Ale vy to stále nechápete. Pokud bude mít někdo 100 tisíc a jednu korunu, tak se těch 100 tisíc bude danit těma 23% a až ta jedna koruna se pak bude danit těma 38%. Takže bude mít pořád těch 77 tisíc. Od senátora bych teda očekával větší znalost, zvlášť když jste se o tom rozhod napsat článek. Ach jo, ta naše politika je fakt zoufalost :-(

0/0
24.6.2009 16:16

madqwert

Re: Technická poznámka

to je jen dukaz toho, ze volici ODS zvoli sebevetsiho vola, jen kdyz je na kandidatce ODS ;-D

0/0
24.6.2009 16:23

Vládce všech moří

Re: Technická poznámka

... prohlásil Ondřej Macura, zaměstnanec politické strany, která na svojí kandidátku staví herečky a hokejisty ;-D

0/0
24.6.2009 16:35



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.